FANDOM

Flota je grupa brodova sa zajedničkim zadatkom. Flota se može sastojati od jednog broda pa do neograničenog broja.

Broj flotaEdit

Na početku igre svaki korisnik ima pravo na jednu flotu. To znači da može imati koliko god želi brodova i na više planeta ali samo jednu flotu „u zraku“.

Svaki novi level tehnologije za kompjutere omogućuje jedan slot više za flotu. Maksimalan broj flota može se izračunati formulom: (Level~tehnologije~za~kompjutere) + 1.

Na početku igrice kada se registrirate u bilo koji unirvezum imat ćete 1 slot tako da ako onda istražite 1 lvl tehnologije za kompjutere imat ćete 2 slobodna slota!

Maksimalan broj flota vidi se i u igri u pregledniku Flota u gornjem lijevom kutu.

ZadatakEdit

Zadaća dana nekoj floti naziva se zadatak. Zadaci mogu biti: napad, stacionirati, špijunirati, transport, kolonizirati, vaditi, uništi,pauzirati.

Svi brodovi u floti na zadatak putuju brzinom najsporijeg broda u floti. Ta brzina se ne može mijenjati u letu ali se flota može usporavati kod slanja na određeni postotak brzine (90%, 80% itd.).

Aktivnost floteEdit

Svaka aktivnost flote vezana uz neku vašu planetu prikazana je u pregledu galaksije zvjezdicom ili brojem minuta od zadnje aktivnosti (od min. 15 do max. 60).

Vidi takođerEdit