FANDOM

Ionski top

Cijena Metal: 2000
Kristal: 6000
Deuterij: 0
Poeni strukture: 8000
Jačina štitova: 500
Vrijednost napada: 150
Udarna moć Bombarder 10
Zvijezda smrti 100

Vrlo efikasna obrambena jedinica, poznata po svojoj velikoj jačini štitova. Primarna zadaća mu nije da uništava neprijateljske brodove jer ima malu vrijednost napada, a veliku jačinu štitova.

Zbog relativno malog napada u usporedbi sa cijenom ne čini se tako dobar kao manje obrane poput malog lasera i u manjoj mjeri raketobacača no ima veliku vrijednost štitova što mu omogućuje preživljavanje udara bilo kojeg napadačkog broda ispod ranga borbenog broda, čak i u slučaju kada napadač ima tehnologiju za oružje čak i nekoliko levela veće od tehnologije za oklopa i štitova obranioca.

Zahtjeva Edit

Opis Edit

U 21. stoljeću postojala je tehnologija poznata pod nazivom EMI sto znaci elektromagnetski impuls. Takav impuls energije uglavnom se pokazao opasnim za sustave koji koriste električnu energiju ili su osjetljivi na nju. Natrag u to doba, takva oružja su bila u obliku bombi ili raketa. No uz stalni razvoj područja EMI-a, danas je moguće montirati takve jedinice na jednostavni top.

Ionski top je za sada najbolje opremljeno oružje ovom tehnologijom. Fokusirana ionska zraka uništava bilo koji elektronički sustav koji nije zaštićen i destabilizira sustav štitova svemirskog broda. U kombinaciji ovo često znaci potpuno uništenje unatoč činjenici da živa biča ne mogu biti direktno ozlijeđena.

Jedini svemirski brod koji koristi ionske topove je krstarica, zbog velikih zahtjeva energije topova i činjenice, da borba obično zahtjeva uništenje mete, a ne njezino onesposabljivanje.

Obrana u OGameu

Raketobacač | Mali laser | Veliki laser | Ionski top | Gausov top | Plazma top | Mala štitna kupola | Velika štitna kupola