FANDOM

Plazma top

Cijena Metal: 50000
Kristal: 50000
Deuterij: 30000
Poeni strukture: 100000
Jačina štitova: 300
Vrijednost napada: 3000

Najjača postojeća obrana u igri.

Malo je skupa, ali isplati uložene resurse. Ako igrate kao kornjača, preporučljivo na 10k poena graditi. Tada vas niko neće dirati :) Preporuka: obavezno izgraditi silos za antibalističke rakete, jer su plazma topovi "omiljena" meta za interplanetarne rakete. Nakon toga nema zime za vašu odbranu.

Potrebno Edit

Opis Edit

Laserska je tehnologija dovedena skoro do savršenstva, činilo se da je ionska tehnologija bila do kraja iscrpljena i u glavnom nije bilo ideja kako poboljšati postojeće oružane sustave. Ali to se promjenilo jednom kada je stvorena ideja da se te dvije tehnologije spoje(ujedine).

Laser se upotrebljava za zagrijavanje deuterijskih čestica na milijune stupnjeva, ionska tehnologija zatim nabija te zagrijane čestice električnim nabojem, a znanje o elektro-magnetizmu se koristi kako bi se obuzdala opasna plazma.

Plavičasta plazma izgleda vrlo lijepo dok se približava svojem cilju, ali iz perspektive posade na svemirskom brodu, ova prijateljski izgledajuća plazma znači smrtonosno uništenje. Kaže se da je oružije bazirano na plazmenoj tehnologiji najopasnija prijetnja, no ono ima i svoju cijenu.

Obrana u OGameu

Raketobacač | Mali laser | Veliki laser | Ionski top | Gausov top | Plazma top | Mala štitna kupola | Velika štitna kupola